poniedziałek, 13 marca 2017

Idioci na Siłowni


Siedzi dwóch gości w kinie i oglądają film. Przed nimi rozsiadło się wielkie, łyse chłopisko. Ponad dwa metry wzrostu, 120 kilo żywej wagi i tak dalej. Jeden z kumpli mówi do drugiego:

- Stary, założę się z tobą o 50 zetów, że nie walniesz tego gościa w glace
Facet pomyślał chwile i mówi-

- Spoko, nie ma sprawy. Za 50 dych stuknę go w głowę. I sru gościa w czerep.

Koleś się odwraca, a facet do niego

- Zbyszek! Kopę lat! Co tam u ciebie?
Mięśniak lekko się wk****ł i mówi:

- Słuchaj stary, pomyliłeś mnie z kimś innym, spadaj okej?

Minęła dłuższa chwila i znów kumpel namawia drugiego

- E stary, raz go stuknąć, to żadna sztuka. Założę się z tobą o stówę, że nie zrobisz tego po raz drugi

Facet pomyślał dłuższą chwilkę i mówi:

- spoko. Za stówę stuknę go jeszcze raz

I znów sru gościa w łysy czerep. Koleś odwraca się już mocno podk******y i słyszy

- Zbychu! No to przecież ja! Do klasy razem chodziliśmy! naprawdę mnie nie poznajesz ?!!

Facetowi piana już poszła z gęby i cedzi przez zęby:

- słuchaj k***a gościu, mówiłem ci, że mnie z kimś mylisz i od******l się ode mnie, okej?

Po czym w*******y na maksa wstaje z siedzenia i idzie do pierwszego rzędu.
Znów minęła chwila i kumpel zaczyna swoją gadkę po raz trzeci

- no wiesz, dwa razy stuknąć to w sumie żadna sztuka. Też bym to zrobił. Ale trzeci raz to ci się na pewno nie uda. Zakładam się z tobą o 2 stówy, że trzeci raz już nie dasz rady.

Znów chwila namysłu i gość przyjmuje zakład. Wstaje, idzie do pierwszego rzędu i wali gościa w glace po raz trzeci. Koleś się zrywa w*******y jak nie wiadomo co i słyszy

- Zbyszek! To ty tutaj siedzisz? A ja tam wyżej już dwa razy jakiegoś innego gościa zaczepiałem.
Źródło : http://www.wykop.pl/wpis/9407180/siedzi-dwoch-gosci-w-kinie-i-ogladaja-film-przed-n/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz